Liljekonvaljer!

Plockade jag en stor bukett innan jag gick hrem efter  löpningen. De står nu på bordet och är så fina och luktar gott.



Vi grillade kykling idag och det blev uppskattat av alla ungarna, gubben vill hellre ha kött men kykling går an om det inte blir för ofta. Han slipper det i matlådan imorgon så då är han nöjd.
Jag lägger större vikt vid tillbehören så jag fixade bacominlindadechampinjoner, tomater och majs på grillen också och med tzatziki till så är jag nöjd med vad som helst ;-)



Inte lätt att alltid tillfredställa alla.

Hoppas ni också åt en god söndagsmiddag.

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

nej, det kan jag inte säga att jag gjorde... men det ser och låter härligt. Älskar doften av liljekonvalj! Får ge mig ut och leta här. Undra jag om det inte var ute i Torup vi såg blad för några veckor sedan?

2011-05-15 @ 23:11:57
Postat av: Rosa

Åh så gott det ser ut :-)

2011-05-16 @ 15:53:08
URL: http://rosatjejen.bloggplatsen.se/
Postat av: Monica

Så gott det ser ut,vi åt också grillat igår till middag,men det har du nog läst på min blogg.Liljekonvalj som doftar så ljuvligt,men här dröjer det nog lite till innan vi kan plocka för jag har inte sett att det finns knoppar ens ännu.



Ha det så gott!



Monica

2011-05-16 @ 16:50:41
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0