Marknads lördag

har det varit för mig idag! Jag har inte ätit överdrivet med godis men det har blivit en munk, två kockosbollar, lite smågodis och snart lite glass.
Känner mig fortfarande lite matt så jag spar nog löpningen till imorgon - känns som om jag bara skjuter det på framtiden men jag har sprungit varannan dag länge nu och kroppen kanske behöver lite längre vila. Men imorgon måste det bli av!
Var på marknaden idag men det var inte så mycket som lockade. Ungarna köpte godis och åkte lite karusell men den roligaste var trasig :(
Regn och sol har avlöst varandra idag och just nu lyser solen. Gräsklipparen har vi börjat sätta ihop men batteriet var urladdat så vi har inte kunnat klippa det långa gräset ännu. Imorgon om det inte regnar för mycket hoppas vi kunna klippa och då känns det nästan som om det har hunnit börja bli sommar!

Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0