Överkörd av tåget

beskrev jag känslan häromdagen och den känslan har suttit i lite. När jag sprang i onsdags gick det långsamt och jag kände av lite magont som jag inte hade någon förklaring till.
Genomförde löpprogrammet och stannade ganska långt före där jag stannade förra gången och det kändes tungt. Mätte just upp sträckan och det var knapt 500m och det är ju inte så långt!
Har gett mig själv en extra vilodag idag så dagen löprunda är flyttad till imorgon. Ganska skönt eftersom det regnar ute...
Välbehövligt men skönt att slippa ut och springa.

Ha en trevlig helg!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hoppas känslan vänder till inspirerad och energisk!

2011-05-13 @ 21:43:54
Postat av: Veronika

Hoppas känslan ändras till inspirerad och energisk snart!

2011-05-13 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0