Sugen men stark!

Fast nästan inte...
Är supersugen på att gå bort till köket och ta en kardemummaskorpa eller en näve mariekex men ska föröka låta bli. Är lite sporrad av att det är fler än jag som kämpar så målet är att låta bli.
Har gått bra idag att inte ta fikabröd vid fikarasterna så varför ska jag gå bort nu och vräka i mig, näsr jag snart kan åka hem till erikas nygjorda köttfärssås och nkokta spagetti?
Att det gått bra idag gör att det känns som att det finns hopp - jag kanska kan klara mig ett tag till... Ska försöka kämpa.
Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja, det är ju lättare för en annan som kan undvika att ha saker hemma. Svårare när det är andra som inte har samma "restriktioner"

2011-05-05 @ 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0