Äta godsaker.

Imorgon har jag lovat Erika att vi ska gå och fika - hon var lite för stor för kalaset som Elin ska på. Då kommer jag nog att äte något gott. Klarar nog inte att sitta och titta på henne när hon fikar.
Sen blir det nog lite godis på lördag. eventuellt ska vi fixa med pepparkakshusen och då är det svårt att låta bli.
Målet med dessa två dagar är att inte tappa kontrollen och börja frossa. Håller jag mig till löftet att inte äta ensam ska det nog gå bra.
Nu har jag ju meddelat på bloggen minst dagen före så vilkor 1 är uppfyllt!

Må gott

Wickie!

P.S. Till syrran: Jag har inte en smartfone, det är en Nokia E52 och jag vet inte om det funkar med den. Kan också hända att det inte fungerar eftersom telefonen är krypterad via jobbet men har du tips kan vi ju prova. D.S.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej!

Enligt intenet sa ar det en smartphone du har. Kolla/fraga om du far ladda upp appar. Kanske nagon med deras tillatelse? Skype-appen ar gratis. Dom kanske kan gora det at dig pa jobbet. Jag och Jenny har pratat p[ Skype pa vara telefoner. Det ar som att prata som vanligt - helt gratis, bara man har obegransat data-paket/surf.

2011-11-25 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0