Godis rapport!

Hej!
Åt godsaker i fredags och lördags som jag sa att jag skulle göra. Var dock för trött och orkeslös för att motstå pepparkakor och lussebullar i söndags. Men idag måndag har det gått bra!
Är otroligt godissugen men har stått emot sötsuget hela dan och det har mot alla odds gått bra.
När ungarna tränade brottning idag tog Eva-Lena och jag en promenad. Promenader är ju ett standarstips om man är sugen på godis men jag blir alltid dubbelt sugen när jag kommer in igen så jag tycker inte det är ett bra alternativ mot sötsug. Bra motion är det dock!
Eftersom jag fortfarande är sugen blir det att poppa en skål med poppcorn!

Kram på er!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: pappa o mamma

Och här äter vi försiktigt men ändå alldesles för mycket. Varje middag avslutas med sötsaker i alla variationer. Mycket energi att träna av när vi kommer hem.

2011-12-01 @ 07:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0