Nya tag

känns det som att jag har tagit många gånger och nu är det dax igen. Vågen visar fortfarande på upp till 91 kg och jag måste få ordning på mitt ätande igen.
Godis frosseriet har lugnat ner sig lite de senaste veckorna men jag äter fortfarande mycket sötsaker. JAg kommer nu att införa 2 restriktioner - lite inspirerad av syrran.

Mina regler är att:
- Inte äta sötsaker ensam!
- Ätandet ska planeras och publiceras på bloggen senast dagen före ätandet!

Jag hoppas detta ska hjälpa mig att minska ner det okontrollerade ätandet. Planerar att föröka ta mig ut på en promenad ikväll. Behöver börja röra på mig lite och testa om jag orkar med mer än bara vardgen.

Önska mig lycka till!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mor o Far.

Lycka till med dina nya tag.

2011-11-22 @ 11:30:50
Postat av: Veronika

Bra plan! Hur har det gatt sa har forsta dagen?

2011-11-22 @ 17:02:38
Postat av: Rosa

Det låter som en bra idé.

Lycka till

Kram Rosa

2011-11-22 @ 17:40:17
URL: http://rosatjejen.bloggplatsen.se
Postat av: Margit

Inte enkelt..med vikten och maten..och NU i dessa adventstider och JULEN med alltt gott!!!

Jag är ju viktväktare..men har "kommit av mig " den sista månaden..plussat ca 8 hg... Inte så lätt just nu att avstå så mycket av det goda som hör advent och julen till...



Kram!!!

2011-11-28 @ 22:24:24
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0