Rapport Dag 1

Det har gått bra idag fast frestelserna har varit många.
Tog de båda minsta med mig på en promenad till Däcksta i mörkret - mysigt på sitt sätt men lite jobbigt med snackpåsen Elin som pratar hela tiden! Inte många sekunder man kan njuta av tystnaden direkt!
Barnen fick fika hos farmor medans jag tog en raskare promenad hem efter bilen - barna ville INTE gå hem igen och det var uppgjort innan att de skulle slippa gå hem. Var skönt att få gå i lite raskare takt också.
Första gången på ca 2 månader som jag har "motionerat". Vi får se hur jag reagerar på det, funderar på att börja med C25K eller F210K från början - får se hur kroppen känns...
Nu ska jag stoppa ungarna i säng och sova gott!

Buketten som är på bilden i ett tidigare inlägg fick jag av Uffe igår och mor nämnde den på Godisutmaningen men hon fick ingen bild...

Kramar

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Smart upplägg!

"Hon kommer att ta egen det" citerar jag mig själv från tiden innan Elin började prata.

2011-11-23 @ 06:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0