Fler prover

Imorse ringde läkaren och sa det jag redan visste från igår att HB:t låg lågt och att det inte var bra med så låg puls. Hon ville ta fler prover - direkt - så jag pallrade mig in i bilen och for ner till vårdcentralen där de tappade mig på 5 rör. Men det blev ett eller två för mycket för kroppen för jag höl på att svimma. Fick ligga på ett rum och vila en stund och jag somnade nästan.
Har tagit mig hem nu och sjukskrivit mig resten av veckan.
Tydligen är mina prover lite motsägelsefulla eller inte så tydliga. Lite lågt eler lite högt men inget som är i bott eller i topp om jag förstod läkaren rätt. Alltihop kan bero på Struma men de är inte alls säkra på det.
Efter att dagens provsvar blir klara skulle hon konsultera en överläkare i Uppsala och jag kunde läsa mellan raderna att jag eventuellt måste in dit för mera provtagning. Vi får se var denna historia slutar!

Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0