Hemma igen...

Undersökningen gick bra. Slemhinnan i tarmen såg bra ut och det enda som inte var helt Ok var att det i början av tarmen var små prickar som blödde. Inget alarmerande och kunde bero på själva undersökningen men de avföringsprov jag ska lämna måste vänta ett par dagar för att inte bli missvisande.
Ska nu lämna avföringsprov för att se om jag har blod i avföringen och för att se om jag har någon inflamation i tarmen.
De tappade mig också på tre nya rör med blod idag så nu har de nog snart tappat ur allt... ;-)

Nu är det bara att avvakta provsvar och telefonsamtal från doktorn.

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma Veronika Salma

Skönt att det gick bra!



Nu ser vi bara positivt framåt.

2011-10-13 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0