Läkaren har ringt igen...

och det är anemi. Hon nämnde inget om Struma denna gång så det har de nog uteslutit. Jag har ju hormonspiral och därmed inga blödningar så anemin kan inte bero på det. Sen kom frågan om vad jag äter och hon insåg ganksa kvickt att jag inte är vegan ;-) Där rök de lätta förklaringarna.
Sen blev det mindre trevligt... hon frågade om avföring m.m. och där kan inte jag se några konstigheter men på torsdag ska jag tillbaka och då ska jag lämna avföringsprov och hon ska gå in i rumpan med en kamera...
Det blir en undersökning jag gärna hade varit utan men vi får hoppas att de hittar något - eller i alla fall får bra bilder som pappa sa ;-)

Fortsättning följer...

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du snart får svar.

Vi håller tummarna.

Tänker på dig.



Kram på dig.

2011-10-11 @ 21:06:25
Postat av: Veronika

Skickar här en lyckönskan om klara och tydliga provsvar. Tänker på dig!

2011-10-11 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0