Nu börjar det hända grejer!

Inte med mig men med min bil!
En ny växellåda är kommen till Uppsala, jag har fått igång volvon och den står nu och går varm för att ladda.
Flyttade på den för att kunna klippa gräset där den stått i snart ett år. När den väl fått batteri så att den orkade så startade den snällt.
Växellådan ska nu bytas inom 14 dagar för annars kostar den 23 000:- + 8 000:- eftersom själva lådan återanvänds och när man skickar tillbaka den gamla slipper man betala de 8 000:- extra.
Nu hoppas vi bara att bilen är värd de 23 000:- men att köpa en ny bil för de pengarna är ju ett lika stort lotteri. Bara att hålla tummarna!

Känns hur som haver skönt att den har flyttat på sig!

Kramar

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mor

Stort Grattis!

Roligt att det går undan nu och jag håller alla tummar för dig o bilen.

2011-10-28 @ 19:02:26
Postat av: Pappa

Berättade detta i ett mail till mor som redan kommenterat, för nästan tre timmar sedan.

2011-10-28 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0