Piggare på morgonen

men det går över fort när jag rör mig. Men huvet känns lite piggare så det går kanske åt rätt håll. Ska föröka bli sjukskriven nästa vecka också (minst) för att återhämta mig. Är inte säker på att jag vill köra bil ända till jobbet... och att sedan orka jobba känns tungt.
Men ungarna och jag har ändå varit duktiga idag och städat lite och grejat - det känns skönt. Hade tänkt ta mig ut i skogen på en svamppromenad men jag hade inte ork...

Hoppas ni har det bra

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma Veronika Salma

Skönt att det går åt rätt håll.



Hoppas att du får stanna hemma o vila även nästa vecka.



Kram på dig.

2011-10-15 @ 01:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0