Sjukskriven!

Doktorn ringde idag när vi åt och jag blev sjukskriven denna och nästa vecka. Veckan därpå är jag ledig för då har ungarna lov så det känns som om jag har lite tid att återhämta mig på.
Jag hade blodceller i avföringen så någonstanns "läcker" jag blod (är det samma sak som att jag blöder?) i mag/tarm kanalen. Nu återstår det att reda ut var och varför.
Dorktorn skulle kontakta en överläkare i Uppsala imorgon så skulle hon höra av sig så fort hon har något att berätta. Några provsvar har inte kommit och de ger förhoppningsvis fler pusselbitar på rätt plats istället för fler frågetecken.
Jag hoppas att jag får sova lite bättre inatt - ostört framförallt! Så kanske jag är lite piggare imorgon - man kan ju alltid hoppas!

Kramar

Wickie!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du fick en god natts sömn.

2011-10-19 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0