Vi har en vinnare!!!!!

ELIN!!!!!

Min fläta ramlade av igår natt så nu har vi en vinnare eftersom Elins fläta sitter kvar! Hon blev mallig! Idag hade hon inte lika ont i örat så hon fick sinova och nezeril innan hon gick till skolan.
Vi var till doktorn igår eftersom Elin hostat länge och nu också klagade på ont i örat. Det var en öroninflammation på gång men inget de gav penicillin emot utan vi skulle testa nezeril för att vidga alla gångar så att örat kunde "vädras" och troligtvis skulle det räcka. Jag spädde på med sinova och eftersom hon inte hade ont imorse fick hon gå till skolan - opåverkar i övrigt även igår...
Min förkylning är inte av värsta slaget men irriterande - jag vill bli frisk!

Kramar

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis Elin.



Hoppas att ni är piggare.



Kram till er alla.

2011-10-27 @ 18:26:19
Postat av: Pappa

Heja Elin!

2011-10-28 @ 09:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0