Är lite rädd...

för hur det ska gå imorgon...
Imorgon är det lördag och jag har inte ätit sötsaker på 1½ vecka. Imorgon får jag äte godis och sötsaker.
Hur kommer kroppen och huvet reagera? Har funderat på att låta bli helt men jag tror inte på det i längden och har ju motiverat mig att på lördag får du äta så det vore ju att luras och det blir inte bra alls.
Nu gäller det att fundera ut vad jag ska unna mig imorgon istället så att det blir en belöning på riktigt och inte bara en anledning att vräka i sig allt som kommer ivägen...
Det är markand i Östhammar så jag kanske ska ta ungarna på café efter ett besök där och unna mig en napoleonbakelse?
Det är en tanke...

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet hur det är när man har en dag i veckan man får unna sig. Jag hade också lördagar som "godisdag" då jag skulle ner i vikt. Blir lätt att man vräker i sig bara för att man får. Bestäm dig innan för vad du får äta och om du ska köpa hem köp bara hem just det så du inte kan överäta. Lycka till och trevlig helg!

2011-09-16 @ 10:22:08
URL: http://tattines.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0