Klev upp på vågen i morse igen...

och då visade den 87,6 så förra noteringen var nog en översläng och en bra väckarklocka.
Gårdagskvälen gick bra - tack vare att jag gick och la mig!
Har idag börjat dagen med godmorgonvällin och två knäckemackor så nu är jag redo att tackla lördagen med lördagsgodis handlande!
Dagen ser ut att bli fin, det har regnat MYCKET sista tiden så det är skönt med en fin dag.
Förkylningen vill inte riktigt släppa - har huvudvärk mest hela tiden och lite täppt i näsan. Vaden var inte så illa som jag befarat men är inte bra. Behöver massera den ordentligt. Uffe trodde jag kunde ta en promenad imorgon och springa på tisdag - vi får hoppas på det!

Ha det gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: nej riktigt jobbigt, känns som det bara blir sämre och sämre...

Ja det är superkul och mysigt med valpen :D

Okej, ja men det låter ju roligt :) Jobbigt att behöva sälja valparna sen bara, tycker jag hehe.

Vad blir det för tax i så fall då? :)



Tack, det ska jag!

2011-09-10 @ 14:36:27
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0