Sena loppisfynd!

När vi var påväg från maknaden idag gick vi in på en gårdsloppis som var öppen på vägen. Hittade två stora "gjutjärnsgrytor" i plast att ha blommor i nu i vinter!
På vägen ut såg jag en sänggavel lutad mot staketet. Ouppackad ikea säng lagom till Elin. Hämtade Elin som redan gått till bilen och hon blev överförtjust!
Såhär ser den ut på Ikeas bild:

Den är nu monterad och Elin är mycket nöjd. Masrass ingick inte och den vi hade hemma var lite för bred men vad gör det när man hemskt gärna vill sova i sin nya säng!
Vi håller på och gör riktigt fint hos Elin nu, jag hoppas att vi hinner färdigt imorgon.

Vi hae toppen väder på markanden och jag har hunnit plntera lite ljung och städa undan sommarblommorna så jag är nöjd med dagen.
Kanske lite mycket godis idag men ändå inte någon katastrof. Imorgon är det nya tag igen!

Må gott!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Å, den är så fin! Har tittat på den men kände att jag inte kunde "stoppa" en 20-åring i en junior-säng :o)

2011-09-17 @ 23:25:28
Postat av: Mamma

Grattis till en fin säng.



Kommer o tittar en dag på den.



Kram

2011-09-18 @ 08:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0