Trodde dagen skulle bli riktigt tuff

men det har gått bra. Somnade ju inte om efter att polisen lämnat oss i natt och dålig sämn brukar betyda mycket småätande.
Jag har tagit någon riskaka men annars hållit mig till frukt.
Har behövt jobba med kroppen så jag har fixat färdigt rabatten framför nya trappan. Våra två spireor som stått mitt i gräsmattan är nu där + rosen som pröd ena kortsidan innan vi byggde ut. Den har stått undan skuffad vid ladväggen men nu hoppas jag den ska klättr upp på nya tappräcket och lukta gott om någon sommar eller två.
fick ner lökar och Erikas vita smultron också så rabatten ska både blomma, smaka och lukta är det tänkt!
Han få undan lite av krukorna med vissna sommarblommor också men där är jag inte klar.
Nu ska jag försöka jobba en lkiten stund innan dusch och sånggång.

Sov gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Bra jobbat!

Det kommer att bli superfint till våren.

Hoppas att du sov gott inatt.



Kram

2011-09-12 @ 08:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0