Typiskt!

Nu börjar förkylnngen släppa, även om jag inte är pigg nog för att börja spring på några dagar men det går åt rätt håll.
Men då går jag ock sträcker mig i vaden! En rejäl sträckning som känns ordentligt. Så onödigt!
Vaknade inatt av kramp i vaden och den har varit lite spänd ett tag men inte hindrat min rörlighet. Idag tog jag ett skutt bakåt och då kände jag hur det gick sönder i vaden! Började då massera muskeln och kände hur stel och hård den var - varför masserade jag deni nte för några dagar sedan när jag kände stelheten? Då hade jag nog klarat mig från sträckningen! Nu bler det till att ta det lungt ett tag...
Inte bra för godisvanorna kan jag meddela att det blir såhär!

Måste komma på en plan...

Hoppas ni har det bättre!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Alltid är det nå't :oP Hoppas det går över snabbt!

2011-09-07 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0