1:a dagen

avslutades igår och 2:a dagen med LCHF började idag med ägg och bacon. Blandade i kantareller också utan att veta om det är bra eller dåligt men bra för smaklökarna är det ;-)
Lite besviken blev jag när jag klev upp på vägen idag +0,4 kg sedan igår. Vet att det är naivt att tro att man ska ha rasat i vikt på ett dygn men man hade ju hoppats!
Idag fyller Erika åt och vi har redan uppvaktat henne med precenter. hon fick först 4 paket med lite smått och gott som hon blev glad för men jag tror hon tyckte de var lite snåla. Sen sa Uffe hej då, jag måste åka till jobbet nu! Sen återvände han med cykeln - och Erika dånade! Då fick hon helt plötsligt mera än hon hade kunnat drömma om! Hon var så lycklig att hon inte kunde vara stilla!
Den glädjen är värd mycket!
Ska nu baka och jobba paralellt idag för att få ordning till ikväll när släkten kommer.
Ska baka cocostoppar. De är glutenfria och enligt LCHF är de OK att äta! Har ett Skaldemans Ratio på ca 1,4 även om de innehåller en del socker. Man kan naturligtvis inte äta för många men bara att veta att det är OK at äta en eller två känns hur bra som helst.
Må gott!
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det paminner mig - vart ar min cykel?! Jag ska ju vara skyldig dig for den och bensinen du tankade... hor av dig!

2012-08-16 @ 20:14:08
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0