Att vädret

aldig kan hålla i sig och bli lite stadigt. Denna tryckande atmosfär som gör att man har ont i huvudet hela tiden gör mig irriterad! Igår var första dagen på länge som luften kändes skön och klar. ingen jobbig hhuvudvärk eller längtan efter åska. Ett åskväder likt en atombomb kanske skulle hjälpa? men nu var det länge sedan det åskade över huvud taget...
Vädret gör mig trött och slö förutom huvudvärken. Jag är inte så beroende av sol men till och med jag börjar känna att lite sol inte skulle skada. Undrar hur tongångarna komer att låta i fikarummet i höst när det börjar bli mörkt på allvar...
Inte roligt...
Men bakom molnen fins ju solen ;-)
Kram
Wickie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0