Avslappning

Nu på kvällen tog jag mig äntligen tid att sitta ner och lyssna på ett av mina avslappningsband. 30 minuter av mmuskulär och mental avslappning som jag mår så bra av men sällan tar mig tid till! Varför blir det så?
Idag blev det dessbättre av och det behövdes. Kände i nacke/axlar efter en stund att jag hade muskler där som var så spända att de värkte. Efter programmet var det bättre men stretching och kanske ett naprapatbesök skulle nog behövas det också. Men en sak i taget...
 
Känns som att jag kommer att sova gott i natt!
 
Kram
 
Wickie!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Sov gott!!

2012-08-23 @ 20:52:56
Postat av: Veronika

Hoppas alla spänningar släpper till helgen! Kramar

2012-08-24 @ 13:19:59
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0