Ett träningspass igår

som känns i kroppen idag...
Det känns lite skönt att jag orkade pressa mig så pass igår att det känns idag. Fick klockan bytt så nu är jag "on record" igen och det är kul. Har inte tillräckligt med statisitk ännu för att kunna läsa av några större förbättringar men det är ändå kul att se hur det går under löprundan.
Känner mig fortfarande tom på energi men kämpar på och försöker göra så myckat jag orkar. För att bara sitta still löser inget i längden...
Bäddade rent i sängen igår och det är alltid skönt - sängen känns nästan som ny varje gång. Denna gång hade jag helt nya påslakan och det ger en extra go känsla.
Erika och Astrid har idag en loppisdag och har redan sålt för 50 kr fast det bara varit öppet i 5 minuter och nya kunder har kommit. Skulle vara kul ocm det blev lite ruljans där i helgen. Vi har nu sålt för drygt 7 000:- och kommer vi upp i drömgränsen 10 000:- i år vsklle det vara superkul- det skulle ju också göra att vi hade ett bra startkapital inför köksombyggnaden!
Nu är det dax att hänga tvätt - igen - men tömmer man 5 sängar blir det några maskiner...
 
Hanna har nu farit iväg till Brasilien som utbytesstudent i 11 månader. Känna konstigt att inte får träffa henne på länge men kul för henne. Hon vet inte alls hur mycket tillgång hon får till internet men har startat en blogg så att vi kan följa henne där. Ni hittar henne på Hannas Brasilien .
 
Kramar
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Vi håller alla tummar vi har för att loppisen ger er det starkapital ni behöver för att våga satsa på ett nytt kök.

2012-08-04 @ 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0