Gårdagen

blev ingen matkatastrof även om det inte blev så bra. Vi var bortbjudna på fest och då är det ju svårt att hålla koll på vad man får att äta. det bjöds på potatissallad, sallad och helstekt gris. Jag tog mycket kött, lite potatissallad - skrapade upp lite extra av den feta såsen på kanten och förökte undvika potatisen -  lite sallade och säkert   ostbitar. Tror inte det var någon som reagerade ;-)
Det som förstörde mitt "skaldemans ration" denna kväll var framför allt potatischipsen jag små åt efter maten. men det blev som sagt var ingen katastrof.
Idag har det gått riktigt bra. Jag har ätit  81 g fett, 75 g protein och 10 g kolhydrater vilket blir ett ration på 1,63 - vilket är väldigt bra! Ändå har jag inte anstängt mig så mycket. Vi får se hur det går framöver...
 
Förkylningen gjorde att jag hade en fruktansvärd huvudvärk på fm men nu fram emot kvällen har den släppt och jag mår lite bättre. Hade ine varit kul om jag inte orkat gå til jobbet imorgon, har varit hemma så det räcker nu för et tag.
 
Tjejerna är lite  uppstressade inför skostarten imorgon men jag hoppas de kryper ner under täckena snarg och somnar sött så de orkar imorgn.
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0