Idag visade vågen på

under 99 kg! 98,8 kg för att vara exakt! Kändes riktigt bra att det går nedåt - speciellt som det är ett helt livs inpräntande att det är fett man ska undvika som jag bryter emot... Syndbara att förkylningen gör så att jag inte kan springa. Men, men den ska nog släppa vad det lider...
 
Har köpt babybel ost som mellanmål och tilltugg - riktigt gott och gör så jag står mig bra.
 
 
Elin gillar dem också så det är konkurens hemma ;-)
 
Nu ska jag ta tag i en surdeg - men det ska bli skönt när den är fixad!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att degen blev bra och ett gott bröd. För jag tror att du skall baka bröd??

2012-08-20 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0