Ingen inspiration...

och ingen go...
Vet inte riktigt varför men just nu är allt segt som tuggummi. Komer mig inte för något alls nästan. Värmen spelar in och sedan kasnke det är att et är sista veckan på semestern och jag har ite hunnit med ens hälften av det jag hoppades på :(
Men jag föröker se det som jag faktiskt har hunnit och tänka på allt roligt jag gjort men det är så lätt att se det man inte kan eller orkar.
Idag har jag meddelat revygänget att jag inte orkar vara med där nästa revy heller. det är för mycket på för kort tid för att jag ska palla - både fysiskt och psykiskit.
Jag har på något konstigt sätt bärjat gå ner lite i vikt vilket borde göra mig glad men det gör det inte. Jag blir nästan förbannad! När man kämpar och verkligen försöker händer inget och nu när jag inte gör något mer än springer lite (väldigt lite gämfört med ex förra året) går jag nedåt... Jag har legat stilla länge men nu har vågen gjort en dipp ner 1-2 kg vid ett par vägningar (väger mig varje dag och det funkar för mig)  vilket betyder att jag faktiskt har gått ner något kg. Det borde som sagt göra mig glad men det gör det inte - jag bara rycker på axlarna och blir irriterad på att jag inte förstår hur kroppen fungerar så att jag medvetet kan göra rätt.
Har också legat lågt med löpningen några dagar. Tvingade mig ut igår, efter att inte ha sprungit på 5 dagar, och det gick segt. Orkade pressa mig lite men det gick ändå långsammare än gången innan...
Til råga på allt har min puls/GPS klocka gått sönder. Start/stopp knappen fungerar inte och det gör mig jätte sur! Jag har bara använt den 15-20 gånger - max! Måste till Uppsala för att få den fixad! TRIST!!!!
Maria ville till Upssala imorgon när Elin och Erika ska till Hargshamn med ett par kompisar så då hoppas jag få en ny klocka - men jag har ju velat använda den!
 
Nu har jag kräkts ur mig en hel del så nu ska jag hänga tvätt, åka en sväng till soptippen och sedan hämta Elin hos kompisarna i "Hackbolingarnasland" där hon har varit i två dygn nu. (De bor på en gård som heter Hackbol som ligger en bra bit in i skogen - därav smeknamnet...
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Forsoker sanda lite virituell <<>>!!! Ar det inte garanti pa klockan? Du kanske kan fa en helt ny gratis? Kan omlaggningen av maten ha nagot med viktminskningen att gora? Kroppens reaktion kanske var sen... Grattis i vart fall! Hoppas du kan fira dom sma mystiska framstegen ocksa sa smaningom :o)

2012-08-01 @ 15:12:54
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Veronika

Energi skulle det sta mellan dom daringa pilarna, men det forsvann!

2012-08-01 @ 15:13:48
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0