Inte så bra

resultat idag som igår vad gäller LCHF. Men bakar man fikabröd hela dagen till en 11-åring som fyller år tycker jag ändå resultatet är bra. Jag har idag ätit 97g kolhydrater (borde vara ca 20g) och slutade på ett "ratio" på 0,64 (skulle helst vara över 1) - det kunde dock ha varit väldigt mycket sämre.
Dels höftar jag lite när jag fyller i vad jag ätit - har inte tagit mig tid att väga allt men jag har varit duktig och bara ätit sådant som innehåller mycket fett (kokostoppar bla). De innehåller ju socker också men i förhållande till många andra kakor som i princip bara är socker är dessa mera kokos och fett och det är bra. Så jag är efter omständigheterna nöjd.
Kom idag också ut och tränade - igen! Sprang i tisdags, friskis igår och mitt teknikprogram idag! Har träningsvärk i ryggen... men är nöjd med att jag kämpar.
Teknikpasset idag var jobbigt men jag tror att min puls låg relativt högt vilket betyder att trotts att jag inte sprang så fort under intervalerna så kämpade jag. Jag koncentrerade mig på teknikövningarna och det kanske ska gå lite tyngre att springa efter 100 höga knän eller 100 hälkickar? Jag väljer i alla fall att se det så ;-)
11-åringen är nöjd med sin födelsedag. Lite roliga precenter, pengar (ofantligt mycket...) och en ny cykel! Den hade hon inte förväntat sig ;-)
Vi har bekanta som vann 13 st... vi köpte en av dem och den verkar toppen!
 
 
Kramar
 
Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0