Stress!

Denna vecka är det mycket som händer. Jag undervisar hela veckan och nu när skolan börjat är det föräldramöten  och en massa papper att fylla i varje dag när man kommer hem.
Borde sätta mig och lyssna till mitt avslappningsband men kommer mig inte för. 
Prioriterar att sova och plugga!
Erika har valt schack på elevens val i skolan så nu sitter hon och Uffe och tränar. Det låter som att hon ger uffe en liten match i alla fall och då har hon talang för det! Kul, på tal om kul, Erika stötte kula längst  i klassen på gympan idag! hon stötte  7,30 medans den som stötte näst längst stötte 5,80! Hon var hur mallig som helst!
Det går skapligt bra med maten och vågen pendlar lite upp och ner men trenden är nedåt! Jag bara hoppas att det fortsätter åt rätt håll.
Nu är det dags för sängen.
 
Kram
 
Wickie!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas at du får sova gott.
Gratta Erika från oss o hoppas att hon slog pappa ;)

2012-08-28 @ 21:57:25
Postat av: Veronika

Mycket positivt som hander - alltid trevligt :)

2012-08-29 @ 19:12:14
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0