Trött

och nedstämd av att inte ha orkat med riktigt de senaste dagarna. inte orkat stå emotsötsuget och inte orkat ge mig ut och träna...
Det gör att man blir ännu mera nere... inte ens stegräknaren har varit på min sida. inte för att det blivit så många steg men den behöver ju inte nollställa sig själv för det och göra så att det ser ut som ännu färre steg.
Idag är det onsdag och friskis och svettis. Har ingen ursäkt att inte åka men känner inte för att lyfta på ändan...
Hoppas Uffe och ungarna kan sparka på mig ikväll så jag kommer iväg...

Hoppas ni har det bra!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Hoppas du kom iväg på Friskis o Svettis.
Vill du veta vår åsikt så skit i sötsuget och sköt träningen i första hand.
Försök lura med någon som du kan samåka med till Friskis så blir det svårare att smita undan den.

2012-08-08 @ 23:22:02
Postat av: Pappa och mamma

Hoppas du kom iväg på Friskis o Svettis.
Vill du veta vår åsikt så skit i sötsuget och sköt träningen i första hand.
Försök lura med någon som du kan samåka med till Friskis så blir det svårare att smita undan den.

2012-08-08 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0