Tufft träningspass

idag. Körde mitt teknikpass och det gick bra men var jobbigt! Var inte alls sugen att ge mig ut så jag är nöjd att jag kom iväg och kämpade på bra!  Hoppas verkligen att träningen nu gör mig snabbare. Kommer nog inte springa ett enda lopp i år men sattsar för fullt på nästa år och då borde jag kunna nå målet. 1 mil på under 60 min!
 
Hade loppisen öppen idag - lördagar brukar gå bäst men idag var en riktigt dålig dag. Inte många som stannade och de var inte löpvilliga alls! men vi fick ihop 286:- vilket gjorde att vi tog oss över 8000:- med 26 :-! det är mycket jobb men kostar inget annat än tid så det är relativt lättförtjänta pengar. Ungarna vill att vi har loppis nästa år igen så det blir nog så. Bara att packa ner allt snart igen för övervintring...
 
Barnkläder har gått sämst så där har jag börjat plocka ihop några kassar som jag ska lämna in till kyrkans loppis de brukar ha - kanske det går bättre där!
 
Må gott!
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Brukar vara värre med vuxenkläder, men ni verkar ha haft bra kunder till dom :) Tycker det är otroligt att ni fått ihop 8000:-!! Det är ju super!!!!!

2012-08-06 @ 04:10:25
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0