7 rör

tappade de från mig idag. HB på 126 - henne kan vi tappa på mycket blod! Tänkte han så, läkaren? Tror inte det men det kändes nästan så!
Vi ska tr´äffas på tisdag så då får vi se vad han säger.
Jag äter mjölkprodukter så kalken borde inte ligga lågt och varför levervärdena är höga har jag ingen aning om men det antyder att leverna inte fungerar som den ska. Båda värderna låg strax över resp strax under gränsvärdena men eftersom jag är trött och inte mår bra vill läkaren ta ytterligare prover.
Tror att förkylningen som sitter främst i bihålorna börjar ge sig lite, lite men det kan vara önsketänkande också...

Hoppas ni har det skönt i solen!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hoppas allt det blodet ger manga svar! Har har du kanske ett mojligt svar pa varfor kalciumet ligger lagt: http://saveourbones.com/osteoporosis-milk-myth/

Det kanske ar provocerande att lasa eftersom det gar emot allt man lart sig, men ar tankvart, sarskilt som det ar i lander dar vi ater/dricker mycket mjolkprodukter som vi har problem med benskorhet...

2012-02-29 @ 16:06:41
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Pappa

Är det inte risk för att du tar eventuell kraft ur positivt tänkande genom att kalla det önsketänkande. Känslan av att bli bättre kan ju vara inspirerande för de celler som skall göra jobbet.

2012-03-01 @ 08:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0