Botten....

Jag hoppas att jag nu är på botten och kan börja klättra uppåt. Känns dock riktigt jobbigt just nu...
Orkar inte ens rabbla allt som inte går min väg just nu. Ska försöka bryta ihop ordentligt ikväll när ungarna har somnat så kan jag somna utmattad och förhoppningsvis vakna på botten men utan bagage. Då brukar det vara lättare att klättra...
Tur att man har en gubbe som klarar av att hantera när jag bryter ihop och snörvlar så hans kläder blir genomvåta!
Hoppas på ett gladare inlägg imorgon!

Hoppas ni har en bättre alla hjärtans dag än mig - det är ni värda!

Kram

Wickie!

PS har fått blommor och kort idag - det är kul! DS

Kommentarer
Postat av: Mamma,

Ja som sagt det är bara att bryta ihop o komma igen;).

Kläder torkar fort.



Ha det gått o vi hörs imorgon.

2012-02-14 @ 19:54:30
Postat av: Veronika

Jag ar imponerad att du kan planera ett psykbryt! Skont att ha en axel att grata mot da. Erbjuder min mentala axel harifran ocka. Stora kramar till dig och en valdig massa hjartan!

2012-02-14 @ 22:58:30
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0