Envist....

Förkylningen vill inte ge sig riktigt och jag har haft huvudvärk hela helgen vilket sätter sig på humöret. Igår var det lördag och då frossde jag måttligt i godis och efterrätt.
Idag är det söndag och jag är sugen på godis och känner mig trött.
Imorgon ska jag på gastroskopi - det ska bli skönt att kolla magen och de tar ett blodprov så jag hoppas jag får ett HB också. visar det lågt ska jag ta kontakt med min husläkare igen för då kan ju tröttheten o huvudvärken bero på det och inte på förkylningen.
Erika är feberfri idag så vi åker till badhuset för bad och dusch. Elpatronen har fullt sjå med att hålla huset varmt. Laddomaten till pannan blir troligtvis fixad på måndag eller tisdag.
Maria tog äntligen mod till sig och ringde till Lena och frågade om hon inte kunde få rida med henne på en av hennes hästar. -Jag är där om en halvtimma svarade Lena. Så de var ut en tur igår. De ska nog ut en tur i solen idag också.
Kul att hon börjar göra något hon gillar. Ska nog åka o titta på en ponny på sportlovet nu när hon tagit tag i skolarbetet igen.


Kramar i solen!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Mamma,

Hoppas att du ett bra svar på alla dina prover.



Roligt för Maria att få komma ut o rida igen.



Hoppas att ni alla får bli krya nu.



Kram på er.

2012-02-12 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0