Mor och dotter x2!

Härlig bild på mor och dotter skrev min mor som komentar på förra inlägget! Det gjorde mig lite full i skratt eftersom det inte bara är jag som har min dotter med på bilden. Hästen jag red har också sin dotter med på bilden! D.v.s. den ljusa hästen, Lysa, är mamma åt skäckstoet Villeymei som Maria red!
Två mödrar och två döttrar hade det härligt i skogen!
Maria har kämpat lite med matten idag också så snart är hon klar med de två kapittel hon skulle räkna ikapp innan provet vecka 9. Tyvärr återstår ytterligare ett par kapitel innan hon är klar och sen ska vi hårdköra med engelska ett tag så hon har det lite tufft just nu men kämpar på tappert.

Kramar

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Wickie ,, tack för dina inlägg. Ska svara på dom vartefter..



Ville bara tacka för din peppning, de är så jobbigt när man inte kan eller vågar sig ut pga halkan.. Jag längtar till snön försvinner nu..



Tänk om jag hade en häst, jag älskar hästar. Senast inatt så drömde jag om att jag red ute. Ja drömmarna är ju underbara i alla fall.



Klockan är bara skit. Försök att hitta en riktig klocka för jag har inte fått igång min .. Mitt barnbarn får leka med den om han vill.



De är bättre att du lägger pengarna på en ordentlig klocka istället för den + tidningarna. Annars är de smidigt att avbeställa..



Ha en underbar kväll. Kram kram ♥



Tack för att du gillar designen. Säg till om du vill ha nåt,, ja om du vill ha hjälp =)

2012-02-19 @ 22:08:33
URL: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Hej igen.. Här har du en länk till en annan klocka som jag har... Den är värd priset + tidningen o sen säger du upp den.



http://shop.aktivtraning.se/node/16184/form?media=webtraffic&ms=1&popup=1



Hoppas länken funkar.

2012-02-19 @ 22:40:27
URL: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma,

Heja Maria du är duktig som kämpar på.

Stor kram

2012-02-20 @ 07:03:50
Postat av: Pappa

Det verkar vara tuffa utmaningar för Maria. Sådana man kan bli riktigt glada av att klara. Heja Maria

2012-02-20 @ 07:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0