Nygammal läkare!

I mitten av förra veckan skrev jag till läkaren (Vilma) jag hade i höstas när mina blodvärden dök. Eftersom jag inte fått något svar och inte mår ett spår bättre ringde jag idag. Nu jobbar tydligen Vilma sin sista vecka denna veckan... Tur att jag ringde!
Så imorgon ringer en annan läkare upp, har telefontid mellan 9-9,30 så får vi se vad det ger. Funderar på att maila honom min verson av min historia.
Denna veckan har jag halvt om halvt semester - beviljad semester men jobbar när jag känner för det så jag spar semesterdagar - Jag vet jag har det superbra!
Men i skrivande stund - just nu - bestämde jag mig för att sjukskriva mig, är inte tillräckligt frisk för att åka och jobba och då tänker jag inte slösa semesterdagar!
Nu vill jag bli frisk! Det är idag 6 veckor sedan jag blev förkyld!

Solen skiner ute - det är skönt!

Kram

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Veronika

6 veckor! Ja, det är inte rätt att det ska dra ut så länge! Hoppas den nya läkaren kommer med någon ny vinkel som kan leda till svar - och bra behandling!

2012-02-20 @ 22:27:22
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Pappa

Vi hoppas på en vändpunkt till det bättre från och med nu!!!!!

2012-02-21 @ 09:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0