Svettig av att vika tvätt!

Det är min vardag just nu. Elin och Erika är duktiga och har plockat in sin tvätt, tämt sina sängar och run på tvätt och plockat fram kläder att packa.
Jag skulle behöva damsuga idag och hänga tvätt men mycket mer tänker jag inte göra.
Kanske ut och rida en stund med Maria - hon vill så gärna att det är svårt att säga nej även om jag är tveksam. Vi får se.
Efter att ha handlat och hämtat Maria ska jag vila innan det är dax att laga mat till hela familjen + mor och far. Sen blir det lugnt i huset när Elin och Erika far med mot och far. Det blir nog att slötitta på Bondfilmen i kväll...
men redan i morgon känns det nog för tomt...
Blir jag inte bättre imorgon ringer jag vårdcentralen på måndag!

kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0