3 anmälningar gjorda

väntar på 3 till...
Har anmält mig till :
Spring cross       den 21/4        6 km
Tjejmilen           den 1/9         10 km
Hässelbyloppet   den 16/10     10 km

Väntar på datum för
Östhammars stadslopp början av maj   6,3km  
Iformloppet  mitten av juli                    10 km

Parloppet      12/6      5 km  Saknar en partner att bilda par med!!! Intresserad??!!???
 
Detta skulle bli en lite lagom tävlingssommar.
Träningsschemat ser ut som följer att jag vilar fram till nästa helg då jag börjar stretcha och i nästa vecka börjar jag med någon DVD programm och springer först nästa fredag då jag är ledig och förhoppningsvis är frisk - penicillinkuren är över då i alla fall sedan några dagar.

Må gott

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma,

Var går parloppet??

2012-01-29 @ 18:52:31
Postat av: Veronika

Det var snabba hopp från akuten till tävlingssommar! Men det är ju härligt. Låter ambitiöst men roligt med så många lopp. Jag funderar då och då på hur jag ska kunna skaffa en löp-barnvagn och köra C25K igen, och så motionera vidare förstås. Problemet är ju förvaringen. Kanske till hösten då jag nog ändå måste köpa ny vagn - löpvagn som kan stå nere i trapphuset och paraplyvagn som jag kan bära med mig upp till lägenheten att ha till annat och till dagis, om det nu blir så.

2012-01-30 @ 03:07:34
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej Ja nu får vi hoppas att du blir bra,du måste träna, och då måste du vara frisk. Kram från Värmland

2012-01-30 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0