Förkyld och sugen - ingen bra kombination

Hej!
Min förkylning har nästan blivit sämre. La mig och sov en stund på soffan hos mor och far när jag kom dit efter Studsviksresan. Luren gjorde gott men jag känner mig snuvig och konstig i huvudet samtidigt som det "nästan" gör ont i öronen.
Är sötsugen hela tiden. Får hela tiden kämpa med tankar på att äta sötsaker - längtar till imorgon när jag kan äta. är så sugen hela tiden att jag inte ens kan känna mig nöjd med att jag faktiskt låter bli.
Igår vid middagen var jag nära att beställa in efterrätt: Ungbakad annanas med vaniljglass! Hur gott låter inte det!
Klarade inte hemresan helt utan godis idag men var beslutsam så jag var in på tre ställen innan jag hittade popcorn - första gången tror jag som jag köpte färdigpoppade popcorn i påse! Men det var ju tillåtet godis så det är ändå OK.

Ska försöka vila ikväll och sedan njuta godis imorgon. Motionera ska jag dra igång med när förkylningen släpper...

kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Starkt gjort! Grattis till framgången, även om du inte njuter av den så har den ju samma effekt på kroppen!

2012-01-21 @ 05:10:49
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0