Ingen inspriation och i otakt...

Men det är bara att ta nya tag!
Ska ta en tur till Östhammar strax och se om det finns nåfra bra löparbyxor för vintern för mina toppenbre har jag slitit ut - tyvärr!
Nyårsafton och nyårsdagen blev det inget motionerat - mer än städning ;-) så nu ligger jag två dagar efter. Men jag skulle utan problem kunna köra både ett löp och ett mag pass idag så ligger jag bara en dag i otakt! Skulle vara skönt att göra så faktidkt så jag hoppas byxköpet ger mig lite instpiration.
Trotts att det är tråkväder ute måste jag ut och springa och det helst snart innan det blir mörkt.
Vi ses och hörs!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Tittar in och önskar dej god fortsättning på det nya året!



kramar Monica

2012-01-02 @ 17:10:02
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Det är bara riktiga motionärer som sliter ut träningskläder.

2012-01-03 @ 06:27:23
Postat av: Veronika

Det ar sant som pappa sager. Imponerande att slita ut traningsklader pa sa kort tid. Mina byxor slangde jag nyligen ocksa, men dom var over 5 ar gamla! Hoppas du far en nytandning med nya byxor :o)

2012-01-03 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0