Lägesrapport

Hej!
Sitter nu inne med lite bokföring och tittar ut på snön som just börjat yra omkring. Tyvärr blåser det kraftigt och det känns mest som att det kommer fruset regn, vliket betyder att det är superkallt!
Detta tillsammans med att det är ett tjockt lager is på alla vägar har gjort att jag nog kommer att förlägga all helgens träning inomhus.
Jag är också tveksam till hur snart jag bör börja springa med tanke på lårens baksidor. Kanske är riktigt smart att avvakta några dagar till.
Med godsaker går det riktigt bra men jag är sugen mest hela tiden och får planera in lite nyttiga snacks för att klara av det hela. Men köpte massor med frukt igår så jag hoppas att det ska gå bra.
Ha det gott och trevlig helg!

Vi ska ut i gatan ikväll och titta på knutgubbar. Tar vi kort kommer det nog några här senare.

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Berith

Vi har också sett att det snöar. Det är skönt att man kan sitta inne och titta och slippa gå ut!

2012-01-13 @ 11:11:15
Postat av: Veronika

Idag vimsade det omkring några snöflingor här också. Men jag vet inte om dom någonsin nådde marken. Kan inte kalla det snöfall, snarare några vilsna flingor som svepte förbi.



Grattis till framgångarna med sötsuget!

2012-01-14 @ 04:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0