Nya tag - igen!

Nu ska jag föröka ta tag i mat och motion. Jag har gått upp så jag vägen nu 93 kg eftersom jag inte rört på mig och ätit hejdlöst. Men nu ska jag försöka att ta tag i sötsuget och idag ska jag ta mig ut på en löprunda igen.
Det är bara att hoppas att låret håller.>För att ge det en bra chans ska jag köra DVD-programmet mera energi före som värmer upp kroppen och stretchar rätt muskler.
Har också återaktiverat mitt medlemsskap på tappa.se där man kan logga stee och aktiviteter såväl som matintag.
Jag hoppas att det ska hjälpa mig att hålla mig på en bra väg mot målet!

8/1 är - hoppas jag - en lika bra dag för nystart som den 1/1!

Fler rapporter kommer!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Absolut! Vet inte om du såg bilden jag la upp på Fb?

"What exactly IS a 'new year's resolution'?"

"It's a to-do list for the first week of January"

Så nu är den veckan över och vi kan fokusera på resten av året ;o)

2012-01-09 @ 05:06:16
Postat av: Pappa

Min våg gav klara besked när jag vägde mig igår. Här är det flera kilo + 93 och en klar trend som säger att ska det bli löpning hela vägen i New York måste matintaget börja anpassas till det från och med - NU-.

2012-01-09 @ 07:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0