Snuvan ger sig?

Hej!
Min förkylnng har troligtvis suttit i bihålorna och gett mig huvudvärk.  Annars har jag inte haft speciellt med hosta och inte varit så jätte snuvig men öronen har kännts konstiga.
Ledsnade igår och ringde sjukvårdsrådgivningen. Hon misstänkte direkt bihålorna och tipsade om ipren som antiinflamatoriskt och en nasspray mec kortison. Började med sprayen mitt på dan idag och det känndes som om det började röra på sig i huvudet. Har inte blivit så mycket bättre men en natts sömn kanske gör skilland. Jag hoppas det i alla fall så jag slipper huvudvärken och kan börja orka lite ;-)
Har under denna tid inte ätit godis eller fikabröd. Inte ens idag när vi fick lite födelsedagsfrämmande. Det tycker jag är strongt gjort!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är super duktig.

Hoppas att förkylningen ger med sig.



Stor kram.

2012-01-26 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0