Blev några steg ändå

igår, ca 8000 inklusive avlastning av ett lass halm vilket tar på krafterna. Bävar inför höavlastningen... de balarna är mycket tyngre...
Ikväll blir det friskis och svettis som jag tänkt. men jag är fortfarande stel och käner mig lite mör i kroppen men skam den som ger sig! Försöker att hålla igång utan att överanstränga mig - vill verkligen komma i bättre form så att jag ortrkar med hösten och vintern ordentligt. Vågen visade lite neråt idag och det var skönt. inte roligt när man kämpar och vågen inte sammarbetar. Visst muskler väger mer osv men det är ändå inte kul!!!
Nu ska vi till Östhammar och göra en tjej glad. Hennes mobiltelefon är lagad och hon har efter födelsedagen råd med sin korgstol! Bild kommer kanske senare om bloggen sammarbetar!
 
Må gott!
 
Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0