Riktigt ont - - Hjälp - - Friskis pass!

Igår fick jag riktigt ont i skenbenet - inte fotleden men jag misstänkte att det hängde ihop. Masserade vaden och det känndes bättre men jag kunde inte böja knät frammåt äver foten utan att set gjorde ONT! Arr gå i en trappa var inte att tänka på!
Som tur var skulle Uffe till NapraPatrick på em så jag åkte med. Han pratade om att det är ett ben mellan foten och skenbenet som ofta hamnar snett när man stukar foten och att det kan vara orsaken. Han kollade och den onda leden var mindre röröig. Han "ryckte och slet" i foten lite och vipps gjorde det inte ont längre!
Jag blev så bra att jag åkte iväg på firskis och svettis utegympa på kvällen. Ett lite tuffare medelpass och det kändes! men jag hängde med skapligt och det kändes som en seger att ha varit med!
 
Nu ska jag iväg och besiktiga bilen - bara att hoppas att det itne blir några dåliga nyheter!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det är verkligen coolt med kunnigt yrkesfolk! Jag har inte vågat (eller hunnit) ringa sjukgymnasten än...

2012-07-19 @ 12:51:54
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Pappa

Heja!

2012-07-19 @ 18:12:08
Postat av: Mamma

Heja, skönt att du fick hjälp så fort.
Hoppas att det gick bra på friskis jympapass.

2012-07-20 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0