STEEEL!

och lite ont i höger fot. Stukade den för länge sedan och den blir lätt öm men fungerar hjälpligt att använda om jag inte trampar snett!
Löpningen har legat nere lite sedan före helgen men igår kom jag ut en sväng. det var lite jobbigt men skönt. Kämpar med att äta mindre sötsaker och det går sakta men säkert bättre och bättre men inte tillräckligt för att det ska synas tydligt på vågen :(
Men men, skam den som ger sig. Satsar på att komma upp i absolut minst 5000 steg per dag, helst 8000. De dagar jag kommer upp i 10000 är jag riktigt nöjd! En löprunda hjälper avsevärt så igår blev det nästan 10000, fattades bara 200 steg!.
Idag blir det nog inte så många eftersom jag är stel efter löpning och torer höks då det blir mycket gå. Så idag behöver kroppen lite vila. Men imorgon ska det nog bli friskis och svettis! Känns redan nu hur jobbigt det kommer att bli ;-)
 
kram
 
Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0