Tungt och trögt...

Både med motion och godis...
Nog för att jag kommer ut och motionerar regelbundet men det är lite trögt och jag hittar inte rytmen som jag skulle vilja. Eftersom jag inte hittar någon rytm känns det jobbigt och extra tröttsamt och inte motiverande...
Har också svårt att hålla mig ifrån godis. Har haft so mål att återgå till att bara äta lördagsgodis men det går riktigt trögt. Någon strödag då och då fungerar men inte mer än så - samtidigt smyger visaren på vågen uppåt vilket borde motivera men snarare deprimerar och då fixar jag det inte...
Tog mig nu på kvällen ut på en promenad i alla fall så att jag fick ihop nästan 9 000 steg istället för 2 700 och det är ju bra. Ville inte springa idag eftersom jag varit hos naprapten idag och hoppas att huvudvärken ska släppa...
 
Erika hade loppisen öppen idag 5 kunder och blyga 80:-! Men det är i alla fall 80:- och många bäckar små som det heter.
 
Ska nu gå och sova och fööka komma ut på en löprunda imorgon bitti och sedan gå på friskis på kvällen! Då ska jag nog kunna skrämma iväg några kalorier!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa m

Kanske idé på att fokusera på, en sak i taget, träningen. Lättare att göra rätt, typ, en gång om dagen än att hela tiden jobba med att låta bli att göra fel.
Att få träningen att fungera kan hjälpa till att ge dig den inspiration du hoppas på.

2012-07-18 @ 07:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0