VARMT!

Hej!
Idag ska det bli varmt! Upp emot 30 grader! Är det något jag inte riktigt klarar på senare tid så är det värme. Jag har tyckt att det varit jobbigt tidigare men nu är det riktigt kämpigt. Föröker ladda upp med att dricka mycket för att se om det hjälper.
Igår körde jag mitt kombinerade intervall och tekniktränings program och det gick riktgit bra! Intervallerna var kanske inte så supersnabba men jag höll i ganska bra men teknink övningarna gick över förväntan. det blev ca 40 höga knän respektive bensparkar under de 20 sekunder man ska hålla på (x2) så det är jag riktigt nöjd med - var helt slut när programmet var klart men så ska det ju vara när man tränar. Har inte så mycket träningvärk idag heller som jag trodde jag skulle få ;-)
 
Igår var det ett konstigt väder. Fuktigt och vindstilla - känsla av åska hela dagen. Hängde två maskiner tvätt inne och de torkade inte på hela dagen! Var inte ens halvtorra på kvällen! Idag däremot lär nog allt torka på ett kick! Så jag ska ut och hänga en maskin till nu!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jobbigt med fuktigt vader. Det har vi for mycket av har ocksa. Beundrar dig for din traning. Har svart att komma igang. Idag ska jag i alla fall ga och simma. Och sa ska jag ringa sjukgymnasten ocksa...

2012-07-25 @ 20:06:39
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Veronika

Hur gar det for dig? Mera vackert vader? Mera traning?

2012-07-27 @ 18:48:26
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0