Nu är det gjort!

Tog mig ut på en tur nu på kvällen även om det var motigt.
Solen sken så det var skönt men som sagt det var motigt att springa.
No Candy Team på jobbet har så smått vaknat till liv igen. vi har lite olika saker vi behöver jobba med men vi har nu satt upp var sitt mål som handlar om hur många steg vi ska gå per dag. Jag ska gå i snitt 8000 per dag och aldrig under 5000 steg. Förr låg jag ofta på 10000steg per dag men att ha det som mål nu kändes lite för häftigt på en gång. Samtidigt som de andra la upp mål på hur många kg de skulle gå ner valde jag att ha som mål att återgå till "bara" lördagsgodis. Klarar jag det finns det sen utsikter att gå ner i vikt relativt lätt.
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gjort.
Lycka till med dina mål.

2012-06-22 @ 09:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0