Härligt med kamrater!

Har här klistrat in ett mail med svar sm jag skicade til en kollega igår kväll eftersom han genom ett par kloka ord i en konversation gjorde mig på lite bättre humör.
Eftersom det är mail får ni börja nerifrån...

Många Kramar till dig Wickie!!
Dennis

Från: Wickie Andersson
Skickat: den 27 mars 2012 22:31
Till: Dennis Eriksson
Ämne: Tack!

Hej Dennis!
 Har idag tänkt mycket på det du sa på lunchen, när jag beklagade mig över dålig kondition och de kilon som letat sig tillbaka till min midja.
 - Livet är långt, det ändrar sig igen!
Du har så rätt!
Det har fått mig på lite bättre humör och det vill jag tacka dig för!
 
Må gott tills vi ses i korridoren ;-)
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma och Mormor

Så Sant, så sant.

Härligt med sådana ord ibland.

Må gott o kram på dig.

2012-03-28 @ 18:55:28
Postat av: Veronika

Verkligen harligt med en positiv syn pa livet.

Lev livet - livet ar kort!

Lev livet - livet ar langt!

Det forsta kan man bli lite smatt stressad av, det andra ger en rum att faktiskt leva livet :o)

Tack till Dennis

2012-03-30 @ 21:38:57
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0